VMA.

Inatt stannade jag uppe för att kolla på live-sändningen av MTV Video Music Awards från LA. Jag tror jag somnade runt halv sex imorse, ungefär samtidigt som pappa steg upp för att åka till jobbet. Jag fick ta på mig öronproppar, annars hade jag aldrig kunnat somna. Haha!
Tyvärr var det inte riktigt värt det. Den första timmen av sändningen bestod endast av småintervjuer med kändisarna från röda mattan där alla, i princip, svarade likadant på alla frågor: "I'm so excited but I don't think I'll win anything. OMG, I love your dress!" typ men det var kul att se vad alla hade på sig. Och reklampaus var tionde minut. Jag skämtar inte när jag säger det! Det var reklam var tionde minut. Så drygt. När själva showen började var det istället var 20:e minut så inte mycket bättre där. Russel Brand var inte alls så rolig som jag trodde att han skulle vara heller... Han kunde inte stå still på scenen och babblade alldeles för mycket. Till en början var skämten om Jonas Brothers kyskhetsringar roligt men det blev gaanska tjatigt efter ett tag.
Det roligaste som hände var väl när Demi Moore gick ut på scenen för att presentera en award och inte hade någon mikrofon, haha. Hennes ansiktsuttryck! Det bästa var Jonas Brothers och deras 'Lovebug'... Först var det värsta mys med acoustiskt och sen förvandlades allt till en skrikande massa av fans och elgitarrer. Woop! Men sen hände inte så mycket mer roligheter. Jag ska dock erkänna att jag inte höll ut ända till slutet. När det stod klart att JB inte fick bästa pop video stängde jag av. Besviiiken! Men det var ändå kul att stanna uppe till klockan fem på morgonen. För att inte vända helt på dygnet så gick jag ändå upp halv tio så ni kan ju gissa hur pigg jag är nu?! Kaffet kallar!



Dagens låt: Lovebug - Jonas Brothers

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0