Utmanande.

Karin hade visst utmanat mig.

1. Vilken mat äter du ofta?
Frukt, avocado och sallad.

2. När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till att duka av?
Jag försöker hjälpa till litegrann iaf.

3. Var sitter du helst när du bloggar?
På mitt rum, i lugn och ro.

4. Köper du ofta triss?
Nä man vinner ju ändå inte så det kan kvitta.

5. Vilken land eller stad har varit din bästa semester?
Mallorca förra året var pretty nice.

6. Vilken tv-kanal tittar du mest på? 
Discovery eller MTV. Men jag ser bara ett enda program på Discovery, det går dock jätteofta! ;D

7. Vilket är ditt favoritvin:
Jag skulle inte påstå att jag är någon vinkännare precis så jag vet inte. Bara det är vitt så går det ner!


Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0