Le weekend.

Nu har det varit så att det hänt för mycket, jag har skjutit upp bloggandet och helt plötsligt finns det massor att skriva om. Mja, vi tar väl det viktigaste då. Emma har varit här! Vi tog en runda i Ystad i fredags, fikade och handlade lite. Sen körde vi hem till mig, slappade, kollade på film och sådär och sen sov hon över. I korta drag, haha.
Igår hände det inte så mycket efter att hon åkt hem till sig. Vi hade sovit för mycket natten innan så jag var ganska trött och seg hela dagen, låg mest och slöade på sängen. Idag har jag strykt, hjälpt mamma i trädgården och inte så mycket mer än det. Men det var skönt ute i alla fall, om än lite blåsigt.

Snart är det dags för min tv-söndag! Söndagar har verkligen blivit min tv-dag sen jag kom tillbaka från London. Det går så många bra program då; dubbel-avsnitt av Miami Ink, Greek, Drömmarnas Tid, Mythbusters, True Life, One Tree Hill... Tyvärr går en del samtidigt så det blir lite zappande fram och tillbaka i reklampauserna, hehe. Men Greek är i alla fall högprioriterat! Rusty är ju för gullig. Jag fnissar åt hans ansiktsuttryck, hela hans karaktär egentligen. Han är för gullig!



Dagens låt: Get Back - Demi Lovato

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0