Måndag.

Gissa vad som äntligen, äntligen, äntligen kom med posten idag?! Min Jonas Brothers-skiva! Finally! Bara en månad försent sådär... Men jag fick faktiskt fyra pins också, helt gratis! Antagligen som en liten ursäkt för att skivan "försvunnit", eller hur det nu var. Så nu är jag glad i alla fall! DVD:en var kul, haha.

Jag började faktiskt måndagen med en liten promenix! Jag gick halvvägs till Skivarp (och tillbaka, höh), gick och kollade lite snabbt på den nya våtmarken som blivit anlagd bakom kyrkan och sen inom en sväng på kyrkogården, enbart för att jag inte har varit där på år och dag. Det var superhärligt! Himlen var helt blå och vinden hade inte riktigt hunnit friska i ordentligt än så det var inte alltför blåsigt.

Såhär i arbetslösa tider får man ju försöka fylla dagarna så mycket man kan men vissa dagar räcker det ändå inte till. Jag har säkert nämnt hur fruktansvärt frustrerande det är att skicka in ansökning efter ansökning för att sen bara kunna gå och vänta på ett svar som kanske aldrig kommer. Och utan att kunna göra ett piss under tiden. Det känns verkligen som om jag slösar bort livet och är något slags "waste of space" som bara går hemma och dräller, fast det inte är riktigt sant. Men vad ska man göra under tiden liksom?!
Imorgon ska jag i alla fall hälsa på Lennie! Det ser jag fram emot.

Btw, McFlys senaste singel 'Lies' finns nu att ladda ner på iTunes. KÖP!


Dagens låt: Lovebug - Jonas Brothers

Åsikter?
Författare: Ylva

Haha, Ellie och Josie småbråkar alltid om vem som ska vara Joe Jonas tjej. Ellie hade ett test i en tidning och matchade bäst med Joe, medan Josie fick Kevin, inte lika populärt :P

2008-09-16 @ 13:28:32
URL: http://www.metrobloggen.se/londonaup

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0