Framsteg!

Eftersom mitt liv inte är alltför händelserikt för tillfället så känns det verkligen som om jag bara skriver samma saker om och om igen i alla mina inlägg. Tonen kanske inte framstår som alltför munter heller, fast jag är en ganska positiv prick egentligen... Jag menar, allting kunde ha varit tusen gånger värre, eller hur? Så ja, jag ska väl inte klaga! :D

Igår bröt jag dock mitt tråk-mönster och åkte in till Malmö för att hälsa på hemma hos Lennie. Vi mötte upp på Centralen och satt sedan och väntade på Emma innan vi alla tre traskade vidare ner till Gustaf för en China Box. Mums! Vi gick sedan och åt glass innan Emma tackade för sig och begav sig tillbaka till sina föreläsningar medan Lennie och jag fortsatte hem till honom. Väl där hälsade jag på katten Tomas och drack massor av kaffe medan vi diskuterade allt mellan himmel och jord. Mycket trevligt! Har inte träffat Lennie på över ett år p g a diverse saker så det var jättekul att träffas igen och, som Lennie sade, "upptäcka att vi inte har vuxit ifrån varandra". Jag höll på att slå av när han såg min JB-väska och sade att han sett dom i Köpenhamn när dom supportade Avril. Avundsjuk!



EDIT: OMG! Jag fick just ett samtal från Willys i Staffanstorp och jag är kallad till anställningsintervju nästa vecka!!!!!!!!!!!! Det gjorde min dag! Det är ju absolut ingen garanti till ett jobb men det är ett steg i rätt riktning! Fy vad glad jag blev nu! :D



Dagens låt: I Kissed A Girl - Katy Perry

Åsikter?
Författare: joey

TJUHUUUUU GO DOODOO!! då kan du ringa mig så fort du behöver kundsupport ;D och så kan vi åka till london nån gång oxå!

2008-09-17 @ 19:56:11

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0