Tisdag.

Nu har jag precis skickat iväg mitt lilla klagomejl till Jonas Merch. Idag är det exakt fyra veckor sedan "A Little Bit Longer" släpptes, som jag förhandsbokade den 20:e juli samtidigt som jag beställde en del andra grejor från deras online shop. Enligt hemsidan så skickas internationella förhandsbokningar på releasedagen och ska anlända hos mottagaren ca 1 till 3 veckor efter det. Idag har dom där tre veckorna alltså gått utan att jag har fått min skiva. Jag kan inte heller "tracka" min order eftersom jag beställde andra saker samtidigt och dom har redan skickats och kommit fram, dvs det står bara "shipped". Eftersom jag redan har betalat för hela kalaset så vill jag vääldigt gärna ha min skiva snart. Det känns inte som om det var riktigt värt det att förbeställa skivan därifrån, bara för att få en exklusiv DVD, när den inte har kommit en månad efter att den släppts... Mycket dåligt!
Men jag lovar att, bara för att jag skickat ett mejl idag, så ligger den i brevlådan imorgon och väntar på mig, haha.

Precis efter lunch körde jag ner till stranden för att gå en promenad i blåsten. Det var jätteskönt! Det var massa läskiga fiskmåsar överallt som flög iväg i stora moln när man närmade sig dom men, som tur var, inga lösspringande hundar. Jag fick dock, as usual, ont i bröstkorgen efter ett tag så jag gick inte så jättelångt. Störigt.

Jonas Brothers på Oprah var kul men inget nytt, det brukar vara så. Fint framträdande med "When You Look Me In The Eyes" i alla fall och dom var ju trevliga att titta på så jag klagar inte, hehe. Maria har skickat två sms till mig idag när hon har sett JB på tv, haha. Det är alltid kul att få!



Dagens låt: Sorry - Jonas Brothers

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0