Solsken.

Jag trodde att jag hade skrivit ett inlägg igår innan jag gick och lade mig? Tydligen inte. Minnet är vad det är! Lördagen började med massa JB på tv! Riktigt bra start på dagen, måste jag säga. Mamma och pappa är ute och far någonstans så jag och syskonen är ensamma hemma så huset är väldigt tyst; vi sitter just nu på varsitt rum och kuckelurar. Jag ska dock snart ta mig ut, vädret är underbart med blå himmel och strålande solsken. När kommer hösten? Har inte märkt något av den alls nu i september.

Jag har dock inte så mycket att berätta annars, mitt liv är ju som bekant inte så händelserikt just nu. Inte för att det måste vara det hela tiden men det är lite tråkigt att inte ha något att blogga om alltid. Det känns mest som att jag skriver ihop en massa överflödiga inlägg utan något som helst innehåll. Ämnesförslag, någon?




Dagens låt: Blue Monday - New Order

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0