Skallebank.

Imorse bar det av med racerbilen mot Staffanstorp. Det var jag, ett inspelat kassettband (heja 90-talet!) och en kartbok. Jag hade räknat med en liten paus i centrum med orientering men det blev snarare sightseeing från bilen så det behövdes inte något stopp. Det hade dock varit skönt med en bensträckare ändå, tror jag... Eller så var jag bara glad över att komma därifrån snabbt? Haha nej men det verkade vara ett mysigt "samhälle". Mamma påpekade en dag, när jag gjorde misstaget att kalla Staffanstorp "stad", att det snarare klassas som ett "samhälle". Vilket misstag jag gjorde där, va.

I alla fall, när jag kör bil ensam utan passagerare så är det musik på HÖG volym och ensam-allsång som gäller. Kan väl säga att jag hade liite ont i huvudet sådär när jag kom hem. Men det var kul! Och jag körde inte på några rådjur heller fast jag höll på att missa en hastighetskamera när jag körde i 100 på en 90-väg men det klarade sig det med.

Nu ska jag strax göra havregrynsgröt med banan, kanel och nötter och kanske se något på tv. Dr Quinn är ju slut så jag får hitta något annat att se på dumburken... I eftermiddag ska jag försöka komma ut på en promenad men jag lovar inget.



Dagens låt: Get Back - Demi Lovato (DON'T FORGET! September 23rd!)

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0