Se upp för pensionärerna!

Nu är jag supertrött och ska strax gå och lägga mig. Har ändå varit vaken sedan sju imorse så det är berättigat, tycker jag! Jag tog racerbilen till arbetsförmedlingen med Jonas Brothers på hög volym och solbrillor på, kan ni tänka er hur cool jag var?! Gick en sväng på AG:s med. Eller ja, det heter ju inte AG:s längre men det har gjort det i alla tider fram tills förra året och jag kommer aldrig ihåg vilket Coop det nu har blivit iheller så jag kallar det AG:s ändå. I allafall, det var fullt med små högstadiefjuttar därinne och med bara två kassor öppna så ringlade sig köerna lååånga... Jag som bara skulle köpa några smågrejer tyckte det var skitdrygt att stå där och vänta. Och fjortisarna trängde sig = pensionärerna ilsknade till, med all rätt förvisso. Det blev nästan hotfull stämning där ett tag, haha. Pensionärer är inte att leka med, mina vänner. xD

Nu ska jag ta en sväng till badrummet, sen blir det lite läsning och till sist; SOVA! Ja!

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0