Montag, eller hur det heter.

God morgon! Ny vecka, nya tag som man brukar säga. Jag ska ska strax gå en liten promenad i blåsten! Var ute och hängde tvätt innan och det är faktiskt ganska kyligt i luften, vinden gör ju sitt till med, men med mammas fleece på så blir det nog bra! Säg inte att jag lånar den bara.

Barnvakten är inställd ikväll = inga pengar. =[ Men, jag ska antagligen träffa Maria imorgon! Det ser jag fram emot, snacka lite skit och tänka på annat. På onsdag blir det busy busy med möte och vårdcentralen och sen vet jag inte mer vad som händer i veckan. Förutom på fredagkväll då! YAY!

Mamma och pappa ska skicka mig till Systemet en dag också med en handlelapp, har faktiskt inte varit där än. Haha! När vi pratade om det sa pappa att han var där tre gånger på en dag när han precis fyllt 20... Jag säger då det!

Fingers crossed!



Dagens låt: Teardrops On My Guitar - Taylor Swift

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0