Läskiga drömmar.

Jag lyckades somna efter ett tag! Vaknade för en timme sen kanske efter att ha drömt läskigaste drömmen på länge... I den så var det hur mycket folk som helst här hemma hos mig, kommer inte ihåg alla, men den enda personen som stod ut var Ami från Miami Ink (say what?) eftersom han var anledningen till att alla var här. Han skulle nämligen avrättas. I mitt badrum?!?! Vi satt hur länge som helst och pratade om det och hur han kände, om han var rädd osv. Jag kommer inte ihåg vad han sa exakt men han verkade inte ta det på för stort allvar. Sen kom en präst (?) som inte såg ut som en präst och följde honom till badrummet. Efter en stund hörde man hur han började predika men man hörde inte exakt vad han sa, bara en massa mummel. Sen vaknade jag. USCH! Det var himla läskigt. Det låter kanske inte så farligt men det låg en otäck stämning över hela drömmen, särskilt slutet.

Nu är det frukost!

Åsikter?
Författare: Kicki

uhhhh det va läskigt. ännu läskigare att jag när jag läste inlägget tittade på miami ink... o.O

jag hoppas du drömmer fina drömmar nästa gång. :D

2008-09-21 @ 10:41:55
URL: http://mmmusicfreak.blogg.se/
Författare: Jenny

Jisses, vilken dröm! Freaky... Och stackars Ami! <3

2008-09-21 @ 12:12:46
URL: http://sessisen.blogg.se/
Författare: Sarah

Malen, du behöver uppsöka en psykolog! ;)

2008-09-22 @ 12:49:29
URL: http://randigbordsduk.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0