Jag är dålig på rubriker.

Jag skulle egentligen begett mig till arbetsförmedlingen idag men jag orkade inte. Idag är helt enkelt en sådan dag när jag inte orkar få något gjort och därför blir inget gjort heller. Höh.

Mamma kom hem tidigt från jobbet idag så vi drack kaffe och åt digestivekex. Det är höjden av mys! Bara sitta ner och ta en kopp kaffe med mamma. Innan jag åkte iväg till London så gjorde jag inte det särskilt ofta men nu uppskattar jag verkligen dom stunderna jag faktiskt har med familjen. Det låter väldigt klyschigt när jag säger det men det är sant! Jag har faktiskt lärt mig något som människa och det känns bra att veta att jag tar till vara på dessa småstunder innan det är försent. Gör det ni också!

Jag får nog gå upp och se hur det går för Niklas nu. Han sitter och skriver lite och jag är hans rättstavningsprogram.
Puss!

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0