Jag är bäst.

I so nailed it. :D

Fy tusan vad mätt jag är nu! Hittade kycklingtårta i frysen som jag värmde till lunch... Mums! Och så blev det lite avocado också, min favoritgrönsak. Jag kan verkligen äta hur mycket avocado som helst! Tur att det är något nyttig i alla fall. Annars brukar det ju vara så att det bara är onyttiga grejer man vräker i sig massor av och inte grönsaker.

Anne ringde innan; barnvakt på måndagkväll! PENGAR! Och naturligtvis ska det bli jättekul att träffa Jack och Oscar igen. Och så har jag lovat mamma att kolla in deras pool som dom har byggt medan jag varit borta, man kan nämligen inte se den från vägen eftersom det är en häck som skymmer sikten. Den är säkert värsta lyxig! Skulle inte förvåna mig det minsta.

Annars laddar jag så smått för Camp Rock, fast det är en vecka kvar. Men, man ska börja i tid heter det ju!

Kaffe?



Dagens låt: Too Cool - Tess (Camp Rock Soundtrack)

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0