Jag älskar att vara rik!

Det här är en mycket mörk vecka, ekonomiskt sett. Det finns inget utrymme alls för nöjen inom den närmsta framtiden. Följande ska betalas/har betalats:

1. Tandläkarbesök.
2. Högskoleprovsavgift.
3. Nya kontaktlinser.
4. Extern hårddisk.
5. Träningsavgift.

Det svider hårt i plånboken när man står utan inkomst, kan jag säga. Det är inga superroliga pengar att behöva betala heller. Jag har ingen aning om hur mycket jag kommer att få betala hos tandläkaren men jag brukar oftast spendera endast fem minuter i stolen medan hon säger att "allt ser jättefint ut" så det lär kännas som onödiga pengar... Och andra sidan har jag haft ett litet hål en gång så man ska väl aldrig säga aldrig.




Dagens låt: Twilight - Carrie Fletcher


Åsikter?
Författare: Emma

Du kanske också ska börja gå i Skurup? Där kan man ansluta sig till ett avtal och behöver bara betal 35 kronor per månad tror jag det var (om man hamnar i den gruppen där risken är liten för problem med tänderna) och då ingår lagningar etc i det beloppet, lite som en försäkring. Rätt nice!

2008-09-04 @ 11:16:47

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0