Bio!

Jag har nog inte sagt att mamma och jag ska på Mamma Mia! igen på söndag? Jag råkade få syn på en annons i tidningen på Skurupssidan en dag där det stod att Biorama skulle visa filmen igen och så fort mamma fick nyss om det bokade hon två biljetter! Vi frågade pappa om inte han ville följa med också men det ville han inte, konstigt nog. Han tyckte att mamma spelat soundtracket tillräckligt här hemma... Haha, stackarn. Vi kom i alla fall fram till att han skulle betala min biljett (arbetslös som man är...) och därmed "representera" honom på bion. Bra lösning och alla blev nöjda!

Btw, på lördag klockan 10.00 och 18.30 så visas en inspelning på Disney Channel av Jonas Brothers gig i London från i våras. Missa inte! Och nästa vecka är det ju premiär för Camp Rock på fredag, om någon missat det, i samma kanal klockan 19.00! Missa inte det heller! :D



Dagens låt: Time To Pretend - MGMT (Jag ändrade mig! Det här är definitivt dagens låt.)

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0