Am Morgen.

Idag har jag varit fruktansvärt oproduktiv. Jag har inte gjort ett smack förutom att hjälpa mamma med middagen och det ger inte så jättemånga pluspoäng... Jag slötittade lite på Platsbanken innan men jag är lite osäker på om jag ska skicka in fler ansökningar när jag redan har så många ute som jag väntar svar på. Det kommer ju ändå ta ett tag innan dom hör av sig till mig, särskilt eftersom man fortfarande kan skicka in ansökningar till en hel del av dom, och det är ju inte så att jag får svar fortare från dom ansökningar jag skickade in först bara för att skickar iväg fler till andra arbetsgivare. Det är en ganska frustrerande situation jag har hamnat i, för samtidigt som jag skulle vilja vänta med att skicka iväg ytterliggare ansökningar så finns det ju inga som helst garantier att en enda av arbetsgivarna jag redan har hört av mig till kommer att vilja höra av sig till mig tillbaka. Vad göra?

Imorgon kan det hända att det blir en långpromenad på stranden om vädret tillåter. Det verkar dock lite sisådär med det så jag vet inte... Torsdag ser nästan bättre ut för det, rent vädermässigt då, men det kan ju slå om på några timmar så det finns inga garantier där heller. Haha. Det har även diskuterats Ystad-besök med en viss Emma så ja... Vi får väl se vad det blir av morgondagen!
Det viktigaste som inträffar är dock att Oprah-avsnittet med Jonas Brothers, som jag helt ovetandes missade idag, går i repris klockan 10:40 på trean. Missa inte det!

Åsikter?
Författare: Sarah

Jag såg också det Oprah avsnittet!, tänkte på dig då:-D

2008-09-11 @ 19:55:52
URL: http://randigbordsduk.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0