1, 2, 3, 4...

As far as I'm concerned, you are just another picture to burn. Jag trodde aldrig jag skulle lyssna på något som, tydligen, klassas som country. Men, man ska verkligen aldrig säga aldrig för saker och ting förändras. Kryptiskt, eller hur?
Annars läste jag ut Breaking Dawn imorse. Nu är det verkligen 'the end' för Bella, Edward och dom andra. Sorgligt!

Kolla på dagens låt också. Det är verkligen en konstig dag idag...




Dagens låt: No Air - Jordin Sparsk feat. Chris Brown (När jag började jag lyssna på sånt här liksom..?)

Åsikter?
Författare: joey

malin, vi måste till london igen så du kommer bort från det där du börjat lyssna på. remember the good old britpop!!

2008-09-19 @ 12:18:18

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0