Zzzz.

Hur trött får man vara? Jag gick upp halv sju idag för att åka till familjehälsan och ta bort mina stygn. Inte kul att gå upp så tidigt men nu är iaf stygnen väck och jag kan duscha normalt igen, wihoo! Konstigt nog så var jag pigg när jag åkte iväg men sen nu när jag kom hem slog tröttheten till som en blixt. Jag bestämde mig för att göra lite kaffe i förhoppning om att piggna till lite men vad upptäcker jag då? Jo, vi har ingen mjölk. Och jag kan inte dricka kaffe utan mjölk! Så nu sitter jag här och ögonlocken håller på att falla ihop på mig men jag har en massa att göra. Får väl gå och hämta ett par tändstickor och bända upp ögonen. Jag ska skriva en speciell ansökan till ett jobb på polisen som jag tänker söka, jag måste stryka, städa och slutligen förbereda mig lite mer inför imorgon... Det är nämligen dags för högskoleprovet! Jag är inte nervös men jag har inte speciellt stora förhoppningar på mig själv när det gäller resultatet. Jag kommer säkerligen att ha problem med tabellerna, diagrammen och dom logiska delarna. Läsförståelsen och ord-delarna är jag inte särskilt oroad över alls eftersom det är mer min avdelning så det kommer att gå bra. Men ja, faller jag på något så är det säkert delarna som snuddar vid matte, och vi vet alla att jag ogillar matte så mycket det går utan att egentligen hata det. För hata är ett starkt ord, vet ni.

Nej nu måste jag sätta igång!




Dagens låt: Invincible - Muse

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0