Who said I can't wear my Converse with my dress?

Tänkte bara berätta att jag lever och så. Har knappt varit hemma dom senaste två dagarna och så har jag varit supertrött när jag väl varit hemma. Idag var jag på arbetsförmedlingen också. Kände mig skeptisk när jag gick dit, hur ska dom kunna hjälpa mig liksom? Jag gick därifrån lika skeptisk och jag tycker att vår kära regering har utformat ett sånt fantastiskt hjälpprogram för arbetslösa ungdomar (notera ironin) så det är inte sant. Så, stort tack till Reinfeldt och alla ni andra för det!
Efter mötet på af så drog jag vidare till vårdcentralen så nu är jag döv på höger öra också, underbart. Och den 16:e oktober får jag lägga mig under kniven för första gången, men det handlar ju bara om ett födelsemärke så det ska väl gå bra.

Nu tänker jag gräva ner mig i sängen, dricka te, kolla på Miami Ink och tycka synd om mig själv. So long!
Btw, om tjugo minuter är det EXAKT två dygn till Camp Rock-premiären! :D



Dagens låt: La La Land - Demi Lovato

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0