ABBA och russin.

Nu sitter jag här igen. Med hasselnötter, russin, clementiner och ABBA. Mys värre! Har ni testat att äta hasselnötter och russin samtidigt? Det är supergott. Det är dock ännu godare om man varvar det med banan! Vi hade tyvärr inga bananer så jag tog en clementin istället men det var inte alls samma grej. Så jag föreslår att ni håller er till bananerna om ni vil prova.

Ha! På tal om ABBA; jag kom precis ihåg att jag faktiskt hade en play-along klarinettbok med ABBA-låtar när jag fortfarande spelade... Det hade jag glömt! Jag hade en likadan bok med Beatles-låtar också. Det är faktiskt ett ganska kul sätt att spela på. Man får en bok med noter och en skiva med bakgrundsmusik. Varje låt har två spår; ett med en klarinett som spelar med och ett utan klarinett med bara bakgrundsarrangemanget. Det finns till fler instrument också, inte bara klarinett! Här kan ni läsa om boken ifall ni är intresserade. Haha!

Nu återgår jag till ABBA! Puss.

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0