Pain.

Idag vältrar jag mig i självömkan. Jag känner mig fortfarande rejält hängig av förkylningen men nu gör dessutom stygnen från såret ont. Jag tog ju bort ett födelsemärke igår och såret efter ingreppet fick sys igen med sex stygn som faktiskt smärtar en hel del. När lokalbedövningen släppte igår (lagom till sängdags, naturligtvis) så gjorde det så sjukt ont... Så det förstörde min natt. Jag kollade på tv så länge jag orkade men till slut var jag helt enkelt tvungen att försöka sova men det tog ändå ett par timmar innan jag lyckades slumra till lite halvt sådär. Men jag fick sett ett ganska så trevligt program igårkväll medan jag väntade på att smärtan skulle avta; Livräddarna på Bondi Beach. HAWT!

Speaking of pain; i Raynes Park (Låndån) så fanns det en begravningsbyrå som drevs av en Mr Paine. HAHA! Humor.

Jag låg i soffan innan och kollade på Heroes, har sett dom tre första avsnitten so far. Jag har faktiskt glömt det mesta! Men det händer ju så mycket och det finns så mycket grejer att hålla reda på så det är väl därför. Det är en av sakerna som gör Heroes så bra, tycker jag; man kan se det hur många gånger som helst och varenda gång man gör det så "hittar" man något nytt som man inte märkte förra gången.

Ikväll är det Idol! Det är inte riktigt lika invecklat.




Dagens låt: The End - McFly

Åsikter?
Författare: Kicki

usch då, det låter inte så kul att va dig just nu. hoppas du mår bättre snart :D

kram kram

2008-10-17 @ 13:09:20
URL: http://mmmusicfreak.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0