Tröttare än tröttast.

Det blev till slut barnvakt mellan halv fem och två... Snacka om att jag var trött den sista timmen. Jag satt framför tv:n och zappade utan att lägga märke till vad jag tittade på. MEN, jag fick sett Bondi Rescue! :D Familjen hade utökat sitt kanalutbud sen förra gången jag var barnvakt så rätt kanal fanns och jag lyckades få barnen i säng innan det började så allt var lugnt.
När sen Anne kom tillbaka från tillställning hon varit på så hade hon några av sin kollegor med sig. Kända kollegor, kan jag tillägga. Jag fick träffa Albert Svanberg (jobbar på sporten), Katarina Hultling (jobbar också på sporten) OCH så fick jag skakat hand med Johan Wester of HippHipp-fame. Det ni! Plus, att jag tjänade 600 kronor. Bra kväll!

Idag händer inte mycket, är jättetrött så jag tänker slötitta platsbanken och sen ta nya tag nästa vecka. Det har ju ändå varit "höstlov" denna veckan så jag ansåg att jag också har haft lite lov från arbetssökandet. Hehe. Nej fy, nu ska jag nog lägga mig på sängen igen och läsa lite... Eller sova en timme till? Ögonen håller på att falla ihop.

Btw, Kevin ska sjunga på svenska i Idol ikväll! Hur fräckt kommer inte det bli?!




Dagens låt: Bubble Wrap - McFly


Åsikter?
Författare: joey

du skulle lagt in ett gott ord för dig själv om att du e väldigt sportintresserad så hade du kanske oxå blivit kändis :D

planen har med skåne att göra. ja tänkte faktiskt ringa i helgen. bara för ja säger d kmr d komma upp nått som gör att ja inte hinner >< men ja ska försöka :D

2008-10-31 @ 11:09:58
Författare: Kicki

kändisträff på högsta nivå allså :P det gör det ju nästan värt att ta tåget till dig å hjälpa till nästa gång ;)

2008-11-01 @ 18:50:14
URL: http://mmmusicfreak.blogg.se/
Författare: Anonym

Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2008-11-01 @ 18:51:53
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0