Torsdag.

Jag hade precis satt mig ner för att skriva ett blogginlägg när min kära laptop stängde av sig. Tur att jag inte hann börja! Snacka om att jag är trött på det där alltså... Någon som vill köpa en Macbook till mig?

Mamma och jag var i Malmö igår. Vi gick på Myrorna och jag köpte en såndär tajt tantkjol med hög midja som man knappt kan gå i, trots en liten slits där bak. Sen åkte vi vidare till Mobilia och jag fick äntligen köpt mig ett par stövlar efter mycket provande och letande! Sen blev det, finally, en snygg väst, en kofta på rea, en mössa och en ny body lotion. Vi fikade och jag drack chai latte, mumsigt värre. Tyvärr finns det inte längre något Rocks på Mobilia så köpet av Glasvegas smög sig, igen. Det kanske inte är meningen att jag ska ha den skivan?! Jag tänkte på den hela vägen in till Malmö och blev jättebesviken när jag insåg att jag inte skulle ha den med mig hem den eftermiddagen heller. Jäkla skit-Sverige som inte uppskattar fysiska album...

Ikväll ska jag vara barnvakt åt Jack och Oscar plus två tjejer. Jag hoppas på lite extra betalt!?! Men det ska bli kul att få passa dom igen. Vi brukar ha roligt tillsammans och det brukar inte heller vara några större problem, trots extra barn. Det enda minuset är att jag kommer missa Bondi Rescue... Buhuuuu! Den enda kvällen i veckan som det faktiskt går på tv, och jag är inte hemma. Typiskt!

Nu ska jag kolla platsbanken och se vad för spännande tjänster dom har att erbjuda idag. Rektor? Undersköterska? Eller varför inte administratör? Valen är ju oändliga.



Dagens låt: Nu Kan Du Få Mig Så Lätt - Håkan Hellström

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0