Tonight is the night!

Det är så himla drygt att vänta! Fruktansvärt drygt är det. Det är t o m så att hoppet har börjat försvinna och då är det illa. Hoppet är ju det sista som lämnar människan, heter det.

Men det är ju i alla fall fredag och Camp Rock på tv ikväll! Det känns som om jag inte har tjatat nog om det. Ni borde ju vara väl medvetna om det vid det här laget, om jag säger så, men om ni skulle ha lyckats missa det så säger jag det en gång till för säkerhets skull: Camp Rock ikväll på Disney Channel! Klockan 19:00!

Förresten, en dag kom jag att tänka på en amerikansk sitcom som tv4 brukade visa på 90-talet som hette Blossom, tror jag. Kommer ni ihåg den? Jag har för mig att den handlade om en tonårstjej som hette Blossom och som bodde med sin pappa sin bror (brödrar?). Han hette Joe eller Joey eller något, om jag inte minns fel. Haha, fråga mig inte varför men den dök upp i huvudet på mig en dag bara sådär... Och sen kom jag direkt att tänka på den där andra sitcomen med utomjordingen Alf också! Fast den brukade jag inte kolla på för jag tyckte Alf var otäck, hahaha... Jag måste se om det finns klipp på youtube sen. Men ja, kommer någon av er ihåg dom där tv-serierna?



Dagens låt: Start The Party - Camp Rock Cast

Åsikter?
Författare: Jenny

Jag väntar också på Camp Rock! Och givetvis minns man Alf o Blossom! ;D Var det inte Blossoms ene brorsa, Joey som jämt sa "Whoa" eller nåt!? xD

2008-10-03 @ 16:05:46
URL: http://sessisen.blogg.se/
Författare: Emma

Jag minns båda, främst Blossom :)

2008-10-05 @ 01:22:18

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0