Tomorrow is another day.

Snart börjar Idol och efter det blir det sängen direkt. Klockan står på väckning 5:45 imorgon... Urgh. Så himla tidigt så det finns inte. Har inte gått upp så tidigt sen jag bodde i London. Och då brukade jag gå upp klockan sju. Tro't eller ej men jag ser faktiskt fram emot morgondagen! Det ska bli skönt att få använda hjärnan lite, hehe. Och sen kommer ju kusinerna! <3 Det ska bli skitkul, har inte sett dom sen förra sommaren ju. Alldeles för länge sen!
Btw, just nu har jag TVÅ kexchoklad på mitt rum. YUM! Fast jag får inte röra dom förrän imorgon. :[
Nu måste jag kila. Puss!

Åsikter?
Författare: Kicki

lycka till på provet!

hejja hejja malin!

kram

2008-10-24 @ 21:57:28
URL: http://mmmusicfreak.blogg.se/
Författare: Mariam

Jag önskar dig lycka till på provet:)

Måste kännas konstig att ha ett prov på en lördag! :O



2008-10-24 @ 23:19:35
URL: http://misswicked.blogg.se/
Författare: Emma

Hoppas provet gick bra :D

2008-10-26 @ 02:20:44

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0