Tja!

Så, nu har jag gjort dagens goda gärning! I flera timmar faktiskt, så det så. Och så har jag hälsat på en hund. Jag som älskar hundar. Den här lille krabaten smög på mig och sade inte ett knyst så jag märkte inte hans närvaro förrän jag kände någonting svischa runt benen på mig. Men jag måste säga att han var väldigt söt... Tyvärr vann han inte över mig utan jag föredrar fortfarande katter.

Nu blir det mer läsning! Tänkte bara berätta att jag lever och så. Ifall ni undrar...



Dagens låt: When You Look Me In The Eyes - Jonas Brothers (Mest spelade låten på mitt iTunes).

Åsikter?
Författare: michelle

when you look me in the eyes är så himla bra :)

2008-10-07 @ 19:52:09
URL: http://miiiiich.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0