Snörvel.

Hej hej hallå! Nu är jag så trött, så trött. Har inte gjort något jätte-ansträngande idag precis men jag gick en sväng i Ystad och min förkylning gillade väl inte det direkt, så det är väl därför...
Det blev systemet och en runda in på Sjögrens och gissa vad jag hittade där? Bruna Höganäs-assietter till rea-pris! Dom har egentligen utgått för en tid sedan så jag hade nästan gett upp hoppet att hitta en assiett till den bruna muggen. Vilken tur att jag fick syn på rea-skylten dom satt upp utanför!

Jag har nog fått virus på datorn. Enligt en liten pop-up pratbubbla som dyker upp i hörnet, med jämna mellanrum, så är min dator "infected". Dock så hittar inte virusprogrammet något fel...? Så jag vet inte riktigt vad som händer. Någon som kan hjälpa till? Jag lär nog få formatera om den snart ändå, den är full av skit och är trögare än sirap, så det kanske inte är någon mening. Tur att jag flyttat det mesta till den externa hårddisken redan!!!

Nu är det kafferast.



Dagens låt: Picture To Burn - Taylor Swift (Det kanske är bilder på en viss Jonas Brother hon bränner nu?)

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0