Skriv på!

Hallå läsare, tidningen Veckorevyn har tydligen en kampanj om att förändra synen på våldtäkt i Sverige. Det finns en namninsamling på den här sidan som jag tycker att ni ska skriva på allihopa! Där finns även mer information om vad kampanjen innebär. Namninsamlingen ska så småningom skickas till justitieminister Beatrice Ask, rikspolischef Bengt Svenson och alla länspolismästare i Sverige. Så skriv på, killar som tjejer!

Idag har jag varit ute med racerbilen och kört! Jaaa! Jag tycker faktiskt om den där skruttbilen ändå, innerst inne gör jag det, och den dagen han inte finns mer kommer jag nog fälla en tår eller två. Hur som haver, jag var på arbetsförmedlingen och sen gick jag till systemet på uppdrag av mamma. Inget spännande hände, förutom att jag rivstartade med flit på parkeringen på AG:s (det heter INTE coop) och sen brände på i tvåan, hihihihi. Bara för att jag kan då.

Glöm inte Jonas Brothers på MTV three o' clock!




Dagens låt: Fruit Machine - The Ting Tings

Åsikter?
Författare: michelle

var JB på MTV idag :O :(

2008-10-07 @ 20:00:20
URL: http://miiiiich.blogg.se/
Författare: michelle

sv: haha :D vänta nu, nu förstog jag inte riktigt XD är dom 15.00 på ons & tors och klockan 8 på tors och fre ? XD

2008-10-07 @ 21:23:43
URL: http://miiiiich.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0