Rescue me, please!

Först: Helt rätt att Yazmina åkte ur Idol, hon höll verkligen inte måttet! Bara en sån sak som att hon inte hade koll på att låten hon skulle framföra hade co-skrivits av en av jury-medlemmarna säger väl en del..? Hej och tack, kom aldrig igen.

Annars så har hela lördagen ställts in. Inte p g a bristande intresse men däremot p g a sjukdom. Urgh. Jag är inte dålig på samma sätt som jag var i onsdags, när förkylningen var som värst, men energin har inte återvänt till min kropp ännu och jag är så trött, så trött. Trots att jag sov helt okej inatt, jämfört med natten innan. Stygnen har lugnat ner sig och jag lyckades faktiskt duscha innan (välbehövligt!) men det var lite krångligt. Så ja, det blir en dag på sängen eller framför tv:n känns det som. Mamma och pappa åker ju iväg på middag utan mig så jag och syskonen blir ensamma hemma.

Jag har blivit smått besatt av det här programmet jag ramlade över i torsdagskväll när jag inte kunde sova; Livräddarna på Bondi Beach (eller Bondi Rescue som är originaltiteln). Tyvärr är det lite svårt att hitta avsnitt på nätet men det finns en del småvideor på youtube som man kan kolla in... Woop woop för heta australiensiska livvakter! Skulle inte tacka nej till att bli räddad av någon av dom, hehe. ;D
Dock är programmets signaturmelodi skitstörig, den har ett gitarriff som låter exakt som det i JBs "That's Just The Way We Roll". Undrar vem som kom på det först?!



Dagens låt: Transylvania - McFly (For old times sake!)

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0