No more hiding who I wanna be.

Ja det var faktiskt meningen att jag skulle skrivit ett inlägg igårkväll efter Camp Rock och allt sånt på tv men ett litet åskoväder sabbade mina planer. Så jag gick och lade mig istället. Men ja, jag fick sett Hannah Montana-avsnittet med JB igår (dock dubbat, så jävla töntigt så det finns inte), sen den nya HSM3 musikvideon som verkade skitkass, kvällens höjdpunkt Camp Rock och sen till sist Jonas Brothers Live in London för andra gången. Så mycket JB på tv på en kväll så det blev nästan lite av en överdos! Men det var trevligt.

Igår eftermiddag så var jag borta på den gamla skolan här i byn. Det är nämligen secondhandmarknad där imorgon och mamma brukar hjälpa till att packa upp grejer och så vidare. Det är bra, då kan jag nämligen gå dit och titta igenom alla grejer före alla andra och plocka ut dom finaste prylarna! Hehe. Jag provade massor av byxor. Inga passade men det bidde ändå en gigantisk tjocktröja, en t-shirt, ett läderbälte och en läderväska. Yeah. Sen så hittade jag faktiskt P.S I Love You-filmen på DVD för 40 kr. Boken var ju bra så det är kanske filmen med?

Jag ska strax sticka iväg och baka två kakor på uppdrag av mamma. När det är klart så ska jag lägga på en ansiktsmask och sätta fötterna i ett fotbad! Det behöver jag.



Dagens låt: This Is Me - Demi Lovato & Joe Jonas <3


Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0