Mwah!

Jag så fruktansvärt sugen på att köpa Glasvegas... Jag kanske kan hitta ett litet kryphål i ekonomin? Skivan är säkert grym och kommer vara värd varenda krona men den hade ju varit billigare på HMV... Jag vill ha HMV här. Nu!
När jag laddar ner något (även när jag faktiskt betalar för det, hehe) så blir det bara halv lycka. Att ha en låt som en fil på datorn är ingenting mot hur det är att ha den på en skiva. Det betyder så mycket mer när man kan ta och se på ett album än när man har en lista med låtnamn som stirrar tillbaka på en från datorskärmen. Det är så mycket mer karaktär och personlighet i en skiva! Needless to say att jag gör vad jag kan för att stödja skivbranschen, trots tajt ekonomi.




Dagens låt: Shake It - Metro Station

Åsikter?
Författare: joey

den ÄR värd!! ja lyssnar på den hela tiden :D remember koko, mmhhh!

2008-10-22 @ 17:24:17

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0