More than ever.

Snacka om action-fylld morgon! Spring hit och dit, någon var försvunnen, stök i hela huset osv. Men det redde upp sig till slut efter en hel del letande!

Och jag har ätit en apelsin idag! Jag premiärade en av apelsinskalarna som mamma fick på Tores, ganska praktiskt. Men det hjälper föga när apelsinklyftorna sedan ändå inte vill dela sig från varandra där dom ska utan hellre splittrar sig på mitten så att det ändå blir en massa kladd. Suck.

Eftersom Erik är hemma från skolan men har en körlektion som han ändå ska på så måste jag agera chaffis. Synd att jag inte får betalt? Annars hade jag nog kunnat tjäna en hacka på alla småturer jag kör fram och tillbaka när någon ska någonstans... Jag kanske borde montera en taxameter i bilen... Jag behöver ju lite cash, om man säger så.

På fredag är det Wombats på KB!!! Wihoop, det ska bli kulkul! Jag behöver en utekväll och ett bra band säger man ju inte nä till och inte till trevligt sällskap heller, för den delen.

Nu ska jag äta gröt.



Dagens låt: Only One - Yellowcard

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0