Mjau.

Vaddå att det kändes som om Idol-inlägget blev lite överdrivet långt och engagerat från min sida? Så insatt är jag inte, vill bara understryka det. För säkerhetsskull liksom så ingen tror något annat.

Snart ska jag leka telefonist, igen, och ringa till en massa ställen hit och dit och hoppas på lite napp. Min referens från England har iallafall äntligen landat! Och det var bra grejer som var skrivna om mig också, som tur var. Det har tagit min kära ex-värdmamma en, sisådär, två månader att författa denna referens som blev ca en halv sida i Word. Heja. "I'm so busy." Pssh.

Jag vet inte om jag orkar blogga om fredagen? Bilderna blev inte så jättebra heller men det kanske dyker upp någon sån ändå. Tydligen så hade jag råkat filma en 20 sek lång film (innan Wombats gick på) när jag trodde att jag tog kort. Det har jag inget minne av. Dock hör man mig säga något i stil med "Ja... Eller va? Vad menar du?" till Maria i bakgrunden så det var kanske ett extra förvirrat tillfälle från min sida? På det stora hela var det en grym kväll med faktiskt helt okej musik. Black Kids, mer Wombats, Joy Division och mot slutet blev det lite 80-talsklassiker med som drog upp stämningen! Dessutom kunde jag fler låtar än han jag dansade med (vad han nu hette?) så då blev jag lite stolt över mig själv.

Vi hörs!



Dagens låt: Tales of Girls, Boys & Marsupials - The Wombats

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0