Min framtid är räddad!

Jag har hittat det! Nu vet jag precis vad jag vill läsa när det väl är dags att börja plugga. På Malmö Högskola finns ett tre-årigt program som heter 'English Studies' och det verkar helt kanoooon! Jag vill börja nu direkt! ;D Dock är all undervisning på engelska, lite läskigt. Men det bästa är att om man läser den lite mer detaljerade information på exakta kurser man kommer läsa terminsvis så står det under termin fyra bl a study abroad. Hur grymt är inte det?! Jag blev så exalterad att jag var rädd att stygnen skulle spricka.

Nu är det snart 'Doktorn kan komma'! Och kaffe på det.




Dagens låt: Keep On Your Dress - The Pigeon Detectives


Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0