Kort uppdatering.

Så, back on track. Kusinerna har åkt och det blir, som vanligt, lite tomt i huset men samtidigt skönt att få lite lugn och ro igen. AF-mötet blev inställt och helt plötsligt hade jag en helt tom dag framför mig... Ska ändå försöka få lite gjort och kolla Platsbanken och så. Har inte gjort det sedan i fredags så det har kanske dykt upp något sen dess?

Högskoleprovet gick över förväntan. Dock så var dom delarna jag förväntade mig att vara något så när enkla skitsvåra och tvärtom... När jag kom hem räknade jag ut poängen och, tack vare mina übersmarta kusiner, så kom vi fram till att min poäng borde bli 1,1 eller däromkring. Inte alltför dåligt för en förstagångare va?

Jaja, nu pallar jag icke detta mer. Ikväll blir det Bondiiiii! ;D




Dagens låt: Nathalie - Kevin Borg (Har haft den i huvudet hela morgonen...)

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0