Inte nu igen.

Mjaha nu är det dags igen. Ögonen svider, näsan rinner, halsen gör lite ont men framför allt; det sticker i sidan och i lungorna. Oh joy! Jag älskar den här konstanta förkylningen som, precis när man tror att den försvunnit för gott, kommer tillbaka lite smått sådär... Det är så irriterande! Jävla London, det var där allt började. Jag blev riktigt sjuk en gång och sen var det precis som om det där viruset bosatte sig i min kropp för evigt. Jag vet att mitt leverne inte var det allra mest nyttiga och hälsosamma när jag bodde där men det räcker nu, jag tycker jag har fått lida tillräckligt! Hell, jag fick t o m tillbringa en natt på akuten p g a ett förkylningsvirus. Om gränsen inte korsats innan så gjorde den det definitivt då.

On a happier note; jag ringde till en butik i Ystad där jag lämnade mitt CV för några veckor sedan och butikschefen tyckte att jag kunde komma dit och prata med henne imorgon. Yahay! Det betyder ju absolut ingenting egentligen men ändå något positivt. Vad ska jag ha på mig?




Dagens låt: The End - McFly

Åsikter?
Författare: michelle

haha, jo det tror jag (a)

2008-10-08 @ 16:18:48
URL: http://miiiiich.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0