I need a hero.

Jag råkade köpa en sak idag. När jag kört Erik till Sjölin&Lantz så gick jag en liten promenad på regementet. När jag tyckte att jag promenerat färdigt så hade jag fortfarande en hel del tid att slå igen innan lektionen var slut och det är ju så att det ligger ett Elgiganten strategiskt placerat precis där vid körskolan. Så jag gick in. Och kom ut med Heroes-boxen i näven, 299 kronor fattigare. Den stod och sneglade på mig från hyllan, den jäkeln, och den hade ett sånt där lurigt leende som bara skrek "kom och ta mig", liksom. Så då gjorde jag det. Det var kanske dumt gjort egentligen men skitsamma, den är min nu! Och det känns jättebra.

Förresten, på MTV är det JB-vecka! Dom visar alla dom dära TRL-avsnitten från när killarna hängde i NYC i samband med sin turné (tre utsålda kvällar på Madison Square Garden, det ni!!), mån - tors kl 15 om jag inte minns fel? Ahja, ni kan ju kolla själva på mtv.se annars.
Pöss!

Åsikter?
Författare: Jenny

Såg JB på TRL igår faktiskt :) Och idag gick det där avsnittet av Hannah Montana igen.. Det är bra man är lättroad! ^^,

2008-10-09 @ 01:48:21
URL: http://sessisen.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0