Hej.

Jag är sjuk. Min förkylning har äntligen brutit ut ordentligt, förhoppningsvis blir jag ordentligt frisk nu också! Igår morse kände jag mig väldigt vissen när jag vaknade men eftersom jag hade ärenden att uträtta i Ystad var det bara att pallra sig upp och åka iväg. Needless to say att jag var helt slut när jag kom hem vid tre-tiden? Idag blir det en slappedag, bortsett från att jag ska till Familjehälsan i eftermiddag, och det behövs.

Eftersom jag är sjuk så har jag sovit dåligt hela veckan. Inatt vaknade jag en tre-fyra gånger och jag hade drömt något skumt varenda gång. Det var ganska hemska drömmar med, om skol-skjutningar, folk som hoppade från klippor och liknande. Dock var Jonas Brothers involverade i några av drömmarna också, det var kul! Jag fick kramas med Joe OCH jag fick en kindpuss! :D Det bästa var dock att jag fick gå på en meet&greet (mitt under en konsert?!) och Joe gav mig en signerad bild och en kopia av NME som enbart handlade om JB. Jag sade typ "WOW! Är ni med i NME?" och han svarade "Njää... Alltså, det är inte på riktigt." Haha, say what?




Dagens låt: On The Line - Demi Lovato feat. Jonas Brothers

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0