Godmorgon!

Hörseln är fortfarande mer eller mindre begränsad till vänster öra och det tjuter som satan i det också. Men det är ju torsdag idag, vilket betyder att det är fredag imorgon och snart helg! Det kanske låter knäppt att jag, som är arbetslös och på ett sätt har helg varje dag, kan se fram emot "den riktiga" helgen men jag gör faktiskt det! Även fast det händer så mycket i veckan som skiljer den från helgen så finns det ändå en del småsaker här och där som man kan tillåta sig själv att göra på helgen men inte mitt i veckan. Dessutom är det ju Camp Rock imorgon kl 19 på Disney Channel. Perfekt sätt att inleda helgen på så glöm inte det!

Jag stängde av datorn runt halv elva igårkväll, och när jag gör det så har jag aldrig några oöppnade mejl eftersom jag kollar min inkorg typ var femte minut under dagen. Nu imorse när jag satte på datorn för sisådär en halvtimme sedan hade jag fått sju mejl under natten. Sju?! Dessutom har jag fått två till den senaste halvtimmen som jag har suttit här. Tre av mejlen jag fick inatt var dock samma mejl som råkat skickas gånger tre, men ändå. Det är ändå en väldans massa mejl på bara några få timmar, inklusive dom jag fick nu. Vilken tur att jag delade med mig av detta mycket spännande natt-event till er alla! Nu känner jag verkligen hur alla kommer att kunna ta sig igenom sin dag mycket lättare. Känner inte ni det också?!

Dagens låt: How I Go - Yellowcard

Åsikter?
Författare: Jenny

Klart man ska kolla på Camp Rock imorrn ;)

2008-10-02 @ 13:28:44
URL: http://sessisen.blogg.se/
Författare: Alina

tack så mkt!!

2008-10-02 @ 21:15:08
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0