AF.

Strax dags att åka på AF-möte. Jag är SÅ pepp. Det känns verkligen som om dessa möten hjälper mig och kommer att leda till MASSOR av sökta jobb. Eller inte.

Igår när jag ringde runt till massa personer så stötte jag vid ett tillfälle på en automatisk telefonsvarare som upplyste mig om att personen jag sökte var på lunch. Denne person skulle, enligt rösten, komma tillbaka klockan 13:33. Det måste vara en väldigt punktlig person, det! Jag kände nästan för att ringa tillbaka exakt klockan 13:33, bara för att kolla om personen var där.

Nu ska jag åka! Morsning.



Dagens låt: Teardrops On My Guitar - Taylor Swift

Åsikter?
Författare: Emma

Haha, humor med klockslaget...

2008-10-16 @ 00:19:47

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0