XFM.

Idag är en sådan riktigt seg dag när man inte orkar med någonting produktivt. Därför tänker jag inte anstränga mig att göra det heller. Det är riktigt dricka-te-och-läsa-en-bra-bok-väder idag så det är precis vad jag tänker göra! Just nu lyssnar jag dock på XFM och XFMs Breakfast Show With Alex Zane är precis slut, det är en av dom bästa morgonshowerna jag har hört! Lyssna här eller ladda ner podcasten.

Förresten, är det någon som är haj på BitComet, torrents, seedningar och sånt där? Har ett par downloads som vägrar röra på sig. Den ena har stått på 97.4% i flera dagar och den andra på 14.1%... Jättedrygt! Någon som kanske kan hjälpa mig?

Hoppas ni får en bra onsdag!




Dagens låt: It's My Own Cheating Heart That Makes Me Cry - Glasvegas

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0