Woop woop.

Hej mina vänner och alla som jag känner! :D

Gårdagen spenderades mestadels ute på stan och med kära vänner! Först träffade jag Maria i Malmö för en fika på Espresso house med chai latte och det var mycket trevligt. Fick pratat om ditt och datten; Australien! :D Sen köpte jag lite julklappar och nya NME innan jag åkte hem till Emma för lite häng, godisätning och massa skratt. Väldigt trevlig dag, tack alla inblandade!

Dagen idag kommer att bjuda på massa läsning (Atonement och NME), lite chokladätning, kaffe med mamma och Dansbandskampen på tv. Jag har, tyvärr, fastnat lite för det där programmet. Det är ganska underhållande och det går ju inte att motstå att titta när ett band vid namn Glennartz ska vara med. Glennartz, liksom?! Det kan ju inte bli mer skrattretande. Såvida bandet inte heter Larz Kristerz då...

Glasvegas kommer till Sverige! I mars, enligt intervjun från Aftonbladet. Och i Expressen stod det att dom ska spela på en svensk festival i sommar?! Nu har jag ju i och för sig redan sett dom i London, men dom är ju så bra. Rekommenderas starkt!




Dagens låt: Geraldine - Glasvegas


Åsikter?
Författare: Emma

Tack själv, du förgyllde min kväll med ditt besök :)

2008-11-09 @ 21:50:09

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0