Telefonist, javisst.

Det där med telefonsamtalen gick inte så bra. Personerna jag sökte var antingen upptagna, inte där eller så kunde den som svarade inte hjälpa mig eftersom personen jag egentligen skulle ha pratat med inte var där... Så därför måste jag ringa tillbaka till flera ställen imorgon eller på torsdag. Pust.

Imorse, efter att jag duschat, så slet pappa ut badkaret från badrummet eftersom han skulle kolla något i förberedelse för att våra nya duschkabin ska sättas in och undertill dolde sig den äckligaste syn jag någonsin sett. USCH! Golvet var så grått, dammigt och smutsigt att jag kommer få mardrömmar. Fy! Det badkaret har nog inte flyttats på flera år... Men pappa var duktig och städade innan han började trixa så nu är där fint igen och tur är väl det, vet inte om jag hade velat duscha där annars, haha.

Jag ska inte säga vad jag lyssnar på just nu. Det är pinsammare än Rihanna och country. Tillsammans. Haha! Som en liten parentes, tänk om Rihanna hade gjort en country-låt?! xD

Åsikter?
Författare: Kicki

awww tack för tipsen, ska prova det där med russin och nötter en dag. ;) sitter å läser samtidigt som jag äter, det går lagom bra. haha.



jaså, när jag looovar att inte säga nåt. jag lyssnar på grisevisan med emil i lönneberga. det du! :D

2008-11-11 @ 17:36:28
URL: http://mmmusicfreak.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0