Regn och rusk.

Just nu är jag helt proppmätt! Har precis ätit quinoa och spenatröra som blev över från igår. Mums!
Förmiddagen har spenderats ute i stormen på Ystads gator, brr. Åkte till ÖB och handlade lite småsaker, sen vidare till Jysk där jag äntligen fick köpt ett par lila kuddar till rummet och sen in till stan. Jag ville inte gå långt i snålblåsten för gratis parkering så jag ställde mig på Åhléns-huset eftersom jag kände att det kunde vara värt dom 6 kronorna för en timme, för en gångs skull... Vet ni vad jag hittade på Åhléns dvd-avdelning? Sunes sommar och Sunes jul i en DVD-box! Det har jag letat efter lääänge! Är det försent att önska sig det av tomten, tro? (En fågel viskade nämligen i mitt öra att han läser min blogg ibland...) Så om det inte är försent så skulle jag vilja ha det med, kära tomten. ;D
Annars så var jag duktig med mina inköp och handlade bara det jag bestämt sen innan. Tyvärr hittade jag inte allt så jag saknar fortfarande vissa klappar, men det finns ju tid än...

Jag hittade en sida igår som kanske vara till hjälp i julklappsköpandet! Gratisbio.se ger nämligen bort gratis presentkort efterhand som man samlar poäng, och det är faktiskt inte alls särskilt jobbigt... Om man (som jag höhö) inte vill köpa en massa onödiga grejer eller få nyhetsbrev skickade till sig så räcker det med att man klickar på en länk, så får man poäng! När man sedan kommit upp i en viss poängsumma så får man en biobiljett, presentkort osv. Hur bra är inte det? Min metod kanske tar lite tid, men om det dyker upp ett presentkort i brevlådan en dag så kommer det ju vara värt allt klickandet, eller hur? Prova själva, vettja.

Nu ska jag strax göra te och faktiskt läsa igenom papprena från arbetsförmedlingen. Jag orkade nämligen aldrig med det igår... Jag gick min promenad men när jag kom hem igen så lade mig på soffan med Twilight (som jag för övrigt läste slut på igårkväll). Förhoppningsvis upprepas inte historien idag (med New Moon).

Ha en bra onsdag!



Dagens låt: Supermassive Black Hole - Muse


Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0