Redan?!

Vad är det här? Klockan är halv tio och jag har redan gjort det mesta som jag skrev upp på dagens schema igårkväll. Jag har skrivit ihop två ansökningar, samlat ihop alla papper och stoppat i kuvert som är redo att skickas iväg (fattas bara frimärken). Mitt CV har även fått en uppfräschning eftersom det ändå var några månader sedan jag skrev det... Inte för att det har hänt något som borde tillföras men det kändes bara som om det behövdes, ya know.
Jag har även utformat en liten julbudget som är ovanligt tajt i år (I wonder why...) och vad jag ska köpa till alla. Nu är bara frågan, vilka vill ha julklappar av mig i år? Haha, jag kanske inte borde fråga det här egentligen, vem vill inte ha julklappar liksom?! Men ja... Ni som känner er träffade kan ju höra av er så vi kan diskutera fram något.

Jaha, vad ska jag nu göra resten av dagen? Det har inte hunnit komma upp särskilt många platsannonser än så det finns inget att söka där. Jag ska i alla fall ge mig ut på en promenad, vädret är ju faktiskt helt okej idag, men jag får vänta tills pappa kommer tillbaka. Han blir kanske orolig annars om jag bara är borta när han kommer hem igen från affären? Dessutom ska han ju borra i väggar och allt möjligt idag så jag kan ju passa på att försvinna ut ur huset medan han gör det...





Dagens låt: Flightless Bird, American Mouth - Iron&Wine


Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0