:O

Var det någon som visste att både The Pigeon Detectives OCH The Futureheads ska ha spelningar i Sverige DENNA veckan?! Pigeon Detectives spelar på torsdag på Mejeriet i Lund för 125 spänn och The Futureheads på The Tivoli i Helsingborg på fredag... Jag funderar starkt på att köpa en biljett till Pigeon och köra dit själv, men jag har ju sett dom innan. Men hur kul är det? Futureheads hade jag velat se men ensam en fredag? NÅGON?!

Åsikter?
Författare: Sofie

Hm konstigt.. Timbuktu ska ju spela på mejeriet på torsdag. Jag kanske skulle ha gått men det blev inte. Fattar inte hur det går till, gemensam spelning kanske? :P

2008-11-11 @ 18:15:37
URL: http://shoffsan.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0