November-seg...

November-tröttheten har verkligen satt in nu. Dom två senaste morgnarna har jag varit så hemskt trött när alarmet har satt igång att jag knappt varit medveten om det... Detta trots att jag gått och lagt mig och somnat i rimlig tid. Problemet är att tröttheten sen inte går över efter ett par timmar utan håller i sig större delen av dagen. Jag känner mig helt tung och orkeslös i hela kroppen! Så eftersom jag inte har något särskilt inplanerat har jag därför bestämt mig för att fylla upp dagen med (hela) två huvudaktiviteter; lyssna på Muse och läsa.
Jag är ledsen men jag är så trött i skalet att jag inte kommer mig för att författa ett vettigt inlägg, trots att jag vill! Jag har massor av grejer på lager som jag hade tänkt ta upp men jag får väl spara det till ett annat tillfälle så det blir något vettigt av det och inte en massa svammel.




Dagens låt: Sing For Absolution - Muse

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0