Norska nötter.

Fy fasiken vad jag är trött på att vara förkyld. Jämt och ständigt är jag lite småsnorig och sen, rätt vad det är, smäller det till och jag blir ordentligt kass. Varenda gång det händer hoppas jag på att nu, nu kanske förkylningen försvinner ur kroppen på riktigt. Men det blir aldrig så. Nu undrar jag hur förkyld jag måste bli för att den ska försvinna en gång för alla?! Det är riktigt tröttsamt att gå runt och frysa hela tiden, ta på sig miljoner lager kläder för att sen svettas ihjäl fem minuter senare. Urgh.

Jag kollade på det här nya programmet på trean om norrmän som åker på chartersemester; Charterfeber. Det fanns ju en del... intressanta personligheter med där. Jag reagerade mest på dom två äckliga bartender-killarna som plockade upp tjejer på jobbet. "Ja, jag var riktigt full en kväll och då blev det fyra tjejer. Men det händer inte så ofta..." Rys! Det är sånna rötägg som drar skam över hela manssläktet vilket är synd eftersom det säkert finns massor av mysiga killar därute. Tyvärr hör man oftare om den ena sorten. Gissa vilken...
Sen så ska vi ju inte måla ut tjejerna i baren som vill dra med dom hem som några änglar heller. Det går väl kanske jämt upp det där så vi får ju hoppas på att dom hamnar ihop i slutändan, så blir alla nöjda och glada?

Jaja, nu ska jag gå och lägga mig. Håll en tumme för att jag mår bättre imorgon! Godnatt!

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0