Måårning, everyone!

Det är bara en viss utvald skara som vet var det otroligt klassiska uttrycket kommer ifrån. Ah, memories...

Inatt drömde jag om gissa vad? Vampyrer. Men jag kommer inte ihåg mer än det, att jag drömde just om vampyrer. Inte vad vi gjorde eller vad som hände... När jag vaknade insåg jag också att jag inte var täppt i näsan, tjehuu!

Just nu är jag för trött för att författa ett mer utförligt inlägg utan tänkte mest berätta vad som står på schemat för dagen. Det är städdag idag... Stryka, dammsuga, damma, hänga tvätt och plocka undan. Plus att jag ska lägga ut min nya matta som parenteserna inhandlade på IKEA igår. Spännande! Jag återkommer med rapport.




Dagens låt: Flightless Bird, American Mouth - Iron&Wine

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0