Kulturellt.

Usch, det är så stormigt ute! Vinden tar verkligen i och tjuter runt husknuten. Jag spenderade trots det inte dagen med att läsa, det blev inte mer än en halvtimme-fyrtiominuters läsning. Försökte mig på Beijing Doll igen och den är lite svår att hänga med i. Det förekommer väldigt många personer i den och jag blandar ihop dom kinesiska namnen hela tiden. I mitt huvud känns det som om i stort sett alla namn är uppgjorda av samma bokstäver, fast i olika kombination, och med samma antal bokstäver. Det känns också som om boken saknar en röd tråd och jag får inget grepp om riktigt varför författaren bestämde sig för att skriva boken. Jag har dock gett boken en chans och jag tänker läsa ut den, har redan kommit längre än förra gången jag försökte mig på den så jag tänker inte ge upp nu.

Resten av dagen har jag ägnat åt, hör och häpna; McFly! Jag skyller helt och hållet på Mariam, haha. Får väl se hur länge det varar den här gången... Om jag inte redan hade bestämt dagens låt så skulle jag vigt den åt den akustiska versionen av The End som är väldigt trevlig. Det får väl bli imorgon istället.

Och btw, en av downloadsen fick plötsligt full sprutt i eftermiddags och är nu helt nerladdad! Nu fattas bara dom sista 2.6% på den andra som står still så har jag en hel säsong av Bondi Rescue sen. YAY!

Åsikter?

Säg vad du tycker:

Vän eller fiende?:
Prenumerant?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Min blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0